Середа, 21.02.2018, 15:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Block title
Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Мапа
Головна » 2017 » Листопад » 23 » Семінар-практикум вчителів суспільних дисциплін
15:12
Семінар-практикум вчителів суспільних дисциплін

21 листопада на базі НВК «Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ» відбувся семінар-практикум вчителів суспільних дисциплін на тему «Самореалізація особистості вчителя і учня через призму проектного навчання». Метою проведення даного заходу був спільний пошук учнями і педагогами нових комплексних знань, оволодіння навичками використовувати ці знання при створенні свого інтелектуального продукту. Формування ключових компетенцій, необхідних кожному члену сучасного суспільства, виховання активного відповідального громадянина і творчого творця, перехід від традиційних освітніх форм до співпраці, партнерства вчителя і учня. Вчителем історії навчального закладу Рожко Іванною Андріївною був проведений урок на тему «Практичне заняття. Написання уявної статті до газети «Зоря Галицька» з позиції сучасника революційних подій, поборника прав людини». Вчителем вдало було підібрано матеріали до уроку і проведено порівняльний аналіз революційних подій 1848 року та подій 2013 року (Революція Гідності і Свободи).

Другою частиною семінару-практикуму було поєднання теорії і практики, де вчителі історії взяли участь у майстер-класі на тему «Проект як один із методів формування ключових компетентностей учнів». Вчителями історії були презентовані теоретичні питання «Проектна технологія навчання – запорука творчості вчителя та успішності учня» (Дем’янчук Н.М., керівник МО, НВК «Кутянківська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»), «Типи проектних технологій» (Груша В.М., НВК «Мощаницька ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»), «Оцінювання проектних технологій» (Грицунь В.М., Хорівська ЗОШ І-ІІІ ст.).

 

А також вчителі мали можливість попрацювати самі за проектною технологією, створюючи проект на тему «Якими характеристиками повинна володіти школа в ХХІ столітті?». У своїй роботі вчителі опиралися на основні принципи «Нової української школи». По закінченню майстер-класу вчителі за круглим столом обмінялися досвідом на тему «Використання проектної технології: переваги та недоліки». Робота семінару-практикуму завершилася підсумковою притчею про «Три візки». Мандрівник побачив трьох робочих, які штовхали важко навантажені візки, і запитав кожного, що він робить.

Перший відповів: «Штовхаю цій важкий візок, будь він неладний!»

Другий сказав: «Заробляю на хліб для своєї сім'ї» .

А третій гордо вимовив: «Я будую прекрасний храм!» .

Троє робітників робили одне і те ж, але відчували себе по-різному. Для першого робота була каторгою, і він був дуже нещасний. Другий відчував себе опорою і годувальником сім'ї. Третій служив прекрасній меті. Він був гордий і щасливий. Щастя людини багато в чому залежить від того, який сенс вона вкладає в свою працю, в свою роботу.

Переглядів: 66 |
!!! ВАЖЛИВО !!!
















Copyright Yagodka © 2018

За повного чи часткового використання текстів та зображень чи за будь-якого іншого поширення інформації з сайту, гіперпосилання на сайт «Управління освіти, молоді та спорту Острозької райдержадмініністрації» – ostrog.at.ua – є обов'язковим.


Створити безкоштовний сайт на uCoz