Відділ освіти
Методичний кабінет
Block title
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Мапа
|
ГеографіяСкачати презентацію "Туризм 2010"Творчі здобутки за 2010- 2011 н.р.
географія та економіка Обласний етап ІІІ м – обласна олімпіада з географії (Межиріцька ЗОШ І-ІІІ ст.), ІІ м – геологічна олімпіада (Межиріцька ЗОШ І-ІІІ ст.), І м – конкурс«Мій внесок у розвиток економіки»(Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей), І м – « Молодь тестує якість»(Розвазька ЗОШ І-ІІІ ст.) , Еколого- натуралістична робота Обласний етап ІІ м – YІІ обласний конкурс екологічних агітбригад « На нас надіється Земля» (Верхівська ЗОШ І-ІІ ст., Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей), І м - конкурс науково - дослідницького проектування та винахідництва (Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.), ІІ м - зліт учнівських лісництв « Майбутнє лісу в твоїх руках» ., (Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей, Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.), І,ІІ м - міжнародний конкурс малюнків «Життя в лісах»( Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей, Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.), І-ІІІ м - Всеукраїнський конкурс « Мій голос я віддаю на захист природи»(Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.), І м – конкурс « Природа –людина – винахідництво»(Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.) Всеукраїнський етап ІІІ м - ІІ Всеукраїнський конкурс науково - дослідницького проектування та винахідництва, ІІ м – Y Всеукраїнський зліт учнівських лісництв Туристсько - краєзнавча робота Обласний етап Призові місця - Відкритий турнір із туристського багатоборства « Осінні стежки -2010», - Спортивний туризм у закритих приміщеннях «Різдвяні канікули», - « Кубок пам”яті ім. Лаптєва», - Відкрита першість України з спортивного туризму в закритих приміщеннях, - Чемпіонат Закарпатської області з пішохідного туризму, - Обласний турнір з пішохідного туризму « Весняні стежки 2011», - ХІІІ зліт туристів краєзнавців, активістів Руху учнівської молоді « Моя земля – земля моїх батьків», - Обласні змагання з спортивного туризму у залік обласної Спартакіади школярів, - Обласні змагання з спортивного орієнтування у залік обласної Спартакіади школярів, - ХІХ обласна олімпіада юних геологів, - Чемпіонат Закарпатської області з пішохідного туризму, - змагання з пішохідного туризму ім.«Берези». Перспективні орієнтири в шкільній географії У Державному стандарті базової і повної загальної освіти,
затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011р.
підкреслено пріоритетність компетентнісного, особистісного зорієнтованого і
діяльнісного підходів до змісту освіти. Діяльнісний підхід – спрямованість
навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості,
застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну
адаптацію людини в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до
колективної діяльності та самоосвіти. Особистісно зорієнтований підхід -
спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвиток
особистості педагога та його учнів на основі рівності в спілкуванні та
партнерства у навчанні. Компетентнісний підхід – спрямованість
навчально – виховного процесу на формування в учнів інтегрованої здатності
застосовувати набуті знання, уміння,
досвід в конкретних навчальних і
життєвих ситуаціях. Компетентнісний підхід передбачає спрямованість освітнього процесу на формування
й розвиток в учнів ключових компетентностей (вміння
вчитися, здоров’язберігаюча, загальнокультурна, комунікативна,
інформаційна, громадянська, соціальна компетентності) та предметних (галузевих)
компетентностей. Визначальними категоріями компетентнісного підходу є
поняття «компетенція» та «компетентність». Предметні географічні компетенції – це
специфічні для географії знання, вміння й навички та досвід їхнього
застосування; досвід творчої діяльності; вміння мислити просторово й комплексно;
емоційно-ціннісні установки щодо довкілля та діяльності в ньому (погляди,
переконання, ціннісні орієнтації).
Предметні компетенції з географії як результат навчання виписані в
Державному стандарті такими ключовими словами як: знає і розуміє; уміє і застосовує; виявляє ставлення і оцінює тощо. На відміну від компетенції компетентність означає володіння учнями географічною компетенцією, яка ґрунтується на особистісному ставленні до неї. Отже компетентність – це сукупність знань, умінь, навичок, досвіду творчої діяльності, емоційно – ціннісних установок і здібностей учня, сформованих на основі його досвіду. Методичні рекомендації щодо організації методичної роботи та вивчення географії в 2012 – 2013 навчальному році: Методичні рекомендації до викладання географії в 2012-2013 н/р. ВИКАЧАТИ: /mr-2012_geo.docx |
!!! ВАЖЛИВО !!!
|