Творчі здобутки за 2010- 2011 н.р.
географія та економіка
Обласний етап
ІІІ м – обласна олімпіада з географії (Межиріцька ЗОШ І-ІІІ ст.),
ІІ м – геологічна олімпіада (Межиріцька ЗОШ І-ІІІ ст.),
І м – конкурс«Мій внесок у розвиток економіки»(Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей),
І м – « Молодь тестує якість»(Розвазька ЗОШ І-ІІІ ст.) ,
Еколого- натуралістична робота
Обласний етап
ІІ м – YІІ обласний конкурс екологічних агітбригад « На нас надіється Земля»
(Верхівська ЗОШ І-ІІ ст., Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей),
І м - конкурс науково - дослідницького проектування та винахідництва (Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.),
ІІ м - зліт учнівських лісництв « Майбутнє лісу в твоїх руках» ., (Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей, Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.),
І,ІІ м - міжнародний конкурс малюнків «Життя в лісах»( Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей, Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.),
І-ІІІ м - Всеукраїнський конкурс « Мій голос я віддаю на захист природи»(Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.),
І м – конкурс « Природа –людина – винахідництво»(Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.)
Всеукраїнський етап
ІІІ м - ІІ Всеукраїнський конкурс науково - дослідницького проектування та винахідництва,
ІІ м – Y Всеукраїнський зліт учнівських лісництв
Туристсько - краєзнавча робота
Обласний етап
Призові місця - Відкритий турнір із туристського багатоборства « Осінні стежки -2010»,
- Спортивний туризм у закритих приміщеннях «Різдвяні канікули»,
- « Кубок пам”яті ім. Лаптєва»,
- Відкрита першість України з спортивного туризму в
закритих приміщеннях,
- Чемпіонат Закарпатської області з пішохідного туризму,
- Обласний турнір з пішохідного туризму « Весняні стежки 2011»,
- ХІІІ зліт туристів краєзнавців, активістів Руху учнівської молоді
« Моя земля – земля моїх батьків»,
- Обласні змагання з спортивного туризму у залік обласної
Спартакіади школярів,
- Обласні змагання з спортивного орієнтування у залік обласної
Спартакіади школярів,
- ХІХ обласна олімпіада юних геологів,
- Чемпіонат Закарпатської області з пішохідного туризму,
- змагання з пішохідного туризму ім.«Берези».
Перспективні орієнтири в шкільній географії
У Державному стандарті базової і повної загальної освіти,
затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011р.
підкреслено пріоритетність компетентнісного, особистісного зорієнтованого і
діяльнісного підходів до змісту освіти.
Діяльнісний підхід – спрямованість
навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості,
застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну
адаптацію людини в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до
колективної діяльності та самоосвіти.
Особистісно зорієнтований підхід -
спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвиток
особистості педагога та його учнів на основі рівності в спілкуванні та
партнерства у навчанні.
Компетентнісний підхід – спрямованість
навчально – виховного процесу на формування в учнів інтегрованої здатності
застосовувати набуті знання, уміння,
досвід в конкретних навчальних і
життєвих ситуаціях.
Компетентнісний підхід передбачає спрямованість освітнього процесу на формування
й розвиток в учнів ключових компетентностей (вміння
вчитися, здоров’язберігаюча, загальнокультурна, комунікативна,
інформаційна, громадянська, соціальна компетентності) та предметних (галузевих)
компетентностей.
Визначальними категоріями компетентнісного підходу є
поняття «компетенція» та «компетентність».
Предметні географічні компетенції – це
специфічні для географії знання, вміння й навички та досвід їхнього
застосування; досвід творчої діяльності; вміння мислити просторово й комплексно;
емоційно-ціннісні установки щодо довкілля та діяльності в ньому (погляди,
переконання, ціннісні орієнтації).
Предметні компетенції з географії як результат навчання виписані в
Державному стандарті такими ключовими словами як: знає і розуміє; уміє і застосовує; виявляє ставлення і оцінює тощо.
На відміну від компетенції компетентність означає володіння учнями географічною компетенцією, яка ґрунтується на особистісному ставленні до неї. Отже компетентність – це сукупність знань, умінь, навичок, досвіду творчої діяльності, емоційно – ціннісних установок і здібностей учня, сформованих на основі його досвіду.
Методичні рекомендації щодо організації методичної роботи та вивчення географії в 2012 – 2013 навчальному році:
Методичні рекомендації до викладання географії в 2012-2013 н/р.
ВИКАЧАТИ: /mr-2012_geo.docx