Субота, 27.04.2024, 06:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Block title
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мапа

Географія

Скачати презентацію "Туризм 2010"



                                            Творчі здобутки за 2010- 2011 н.р.        

     

 географія та економіка

 Обласний етап

ІІІ м – обласна олімпіада з географії (Межиріцька ЗОШ І-ІІІ ст.),

ІІ м – геологічна олімпіада (Межиріцька ЗОШ І-ІІІ ст.),

 І м – конкурс«Мій внесок у розвиток економіки»(Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей),

І м – « Молодь тестує якість»(Розвазька ЗОШ І-ІІІ ст.) ,


Еколого- натуралістична робота

Обласний етап

ІІ мYІІ обласний конкурс екологічних агітбригад « На нас надіється Земля»

           (Верхівська ЗОШ І-ІІ ст., Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей),

І м   - конкурс науково - дослідницького  проектування та винахідництва (Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.),

ІІ м - зліт учнівських лісництв « Майбутнє лісу в твоїх руках» ., (Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей, Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.),

І,ІІ м -  міжнародний конкурс малюнків «Життя в лісах»( Оженинський НВК ЗОШ І-ІІІ ст .- ліцей, Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.),

І-ІІІ м - Всеукраїнський конкурс « Мій голос я віддаю на захист природи»(Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.),

І м – конкурс « Природа –людина – винахідництво»(Верхівська ЗОШ І-ІІ ст.)

Всеукраїнський етап

ІІІ м - ІІ Всеукраїнський конкурс науково - дослідницького   проектування  та винахідництва,

ІІ м Y Всеукраїнський зліт учнівських лісництв

Туристсько - краєзнавча робота

Обласний етап

Призові місця - Відкритий турнір із туристського багатоборства « Осінні стежки -2010»,

                          - Спортивний  туризм у закритих приміщеннях «Різдвяні канікули»,

                          - « Кубок пам”яті ім. Лаптєва»,

                          - Відкрита першість України з спортивного туризму в

                             закритих приміщеннях,

                          - Чемпіонат Закарпатської області з пішохідного туризму,

                          - Обласний турнір з пішохідного туризму « Весняні стежки 2011»,

                          - ХІІІ зліт туристів краєзнавців, активістів Руху учнівської молоді

                             « Моя земля – земля моїх батьків»,

                          - Обласні змагання з спортивного туризму у залік обласної

                             Спартакіади школярів,

                          - Обласні змагання з спортивного орієнтування у залік обласної

                            Спартакіади школярів,

                          - ХІХ обласна олімпіада юних  геологів,

                          - Чемпіонат Закарпатської області з пішохідного туризму,

                          - змагання з пішохідного туризму ім.«Берези».


Перспективні орієнтири в шкільній географії

У Державному стандарті базової і повної загальної освіти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011р. підкреслено пріоритетність компетентнісного, особистісного зорієнтованого і діяльнісного підходів до змісту освіти.

Діяльнісний підхід – спрямованість навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти.

Особистісно зорієнтований підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основі рівності в спілкуванні та партнерства у навчанні.

Компетентнісний підхід – спрямованість навчально – виховного процесу на формування в учнів інтегрованої здатності застосовувати набуті знання,  уміння, досвід  в конкретних навчальних і життєвих ситуаціях.

Компетентнісний підхід передбачає  спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток в учнів ключових компетентностей (вміння вчитися, здоровязберігаюча, загальнокультурна, комунікативна, інформаційна, громадянська, соціальна  компетентності) та предметних (галузевих)  компетентностей.

Визначальними категоріями компетентнісного підходу є поняття «компетенція» та «компетентність».

Предметні географічні компетенції – це специфічні для географії знання, вміння й навички та досвід їхнього застосування; досвід творчої діяльності; вміння мислити просторово й комплексно; емоційно-ціннісні установки щодо довкілля та діяльності в ньому (погляди, переконання, ціннісні орієнтації).  Предметні компетенції з географії як результат навчання виписані в Державному стандарті такими ключовими словами як: знає і розуміє; уміє і застосовує; виявляє ставлення і оцінює тощо.

На відміну від компетенції компетентність означає володіння учнями географічною компетенцією, яка ґрунтується на особистісному ставленні до неї. Отже компетентність – це сукупність знань, умінь, навичок, досвіду творчої діяльності, емоційно – ціннісних установок і здібностей учня, сформованих на основі його досвіду.

Методичні рекомендації щодо організації методичної роботи та вивчення географії в 2012 – 2013  навчальному році:

Методичні рекомендації до викладання географії в 2012-2013 н/р. 

ВИКАЧАТИ:   /mr-2012_geo.docx

!!! ВАЖЛИВО !!!
















Copyright Yagodka © 2024

За повного чи часткового використання текстів та зображень чи за будь-якого іншого поширення інформації з сайту, гіперпосилання на сайт «Управління освіти, молоді та спорту Острозької райдержадмініністрації» – ostrog.at.ua – є обов'язковим.


Створити безкоштовний сайт на uCoz