Наказ про організацію прийому громадян з особистих питань
у відділі освіти райдержадміністрації
-----------------------------------------------------------
ІНФОРМАЦІЯ
Про виконання Закону України "Про звернення громадян”, розпорядження голови райдержадміністрації від 25.04.2013 №111 "Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008
№ 109/2008» та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління освіти, молоді та спорту Острозької райдержадміністрації протягом І кварталу 2014 року
На виконання Закону України "Про звернення громадян”, розпорядження голови райдержадміністрації від 25.04.2013 №111 "Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008» управлінням освіти, молоді та спорту райдержадміністрації протягом 1 кварталу 2014 року проводилась відповідна робота щодо належного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, вжито ряд організаційних і практичних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи із зверненнями громадян.
Так, за 3 місяця поточного року в управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації надійшло 12 письмових звернень різного характеру, що у порівнянні з відповідним періодом 2013 року на 1 звернення більше. З них:
7 звернень від жительки м.Острог;
2 звернення від жителя с. Хорів;
1 колективне звернення від жителів Новородчицької сільської ради;
1 колективне звернення від колективу Слобідської ЗОШ І-ІІ ст.;
1 скарга від жительки с. Слобідка.
8 зверненнь, з вищеназваних, надійшли через орган вищого рівня (райдержадміністрацію), що на 4 більше у порівнянні з відповідним періодом 2013 року.
Упродовж січня-березня поточного року на особистих прийомах у начальника та завідувачки навчально-методичним кабінетом управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації побувало 25 громадян, що на 33 меньше у порівнянні з відповідним періодом 2013 року. Під час особистого прийому, громадяни зверталися за інформаційними довідками та з клопотаннями. Порушувалися кадрові питання, питання організації навчально-виховного процесу, підвозу дітей, фінансово-господарської діяльності закладів.
За результатами розгляду звернень, зареєстрованих в управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації протягом І кварталу 2014 року всім авторам звернень надані відповідні (усні та письмові) роз”яснення та консультації спеціалістами управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.
Упродовж звітного періоду проведено прийоми громадян за місцем проживання.
Під час прийомів, громадян поінформовано про пріоритетні напрямки розвитку освітянської галузі району, про проведення заходів щодо оптимізації мережі закладів освіти району, вивчено запити стосовно організації дошкільної освіти, роботи освітніх округів, працевлаштування.
Слід відзначити, що відповідна робота здійснюється загальноосвітніми, дошкільними навчальними закладам : ведуться журнали обліку прийому громадян, оновлені графіки прийому громадян посадовими особами. Керівники загальноосвітніх навчальних закладів надають до управління звіти про проведену роботу, згідно з якими невирішені питання, за результатами звітного періоду, відсутні. Інформація про роботу зі зверненнями громадян оприлюднюється на сайті управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.
Питання щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.
Головний спеціаліст управління О.Макарук
-----------------------------------------------------------
ІНФОРМАЦІЯ
Про виконання Закону України "Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до відділу освіти райдержадміністрації протягом І кварталу 2013 року
На виконання Закону України "Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 відділом освіти райдержадміністрації протягом 1 кварталу 2013 року проводилась відповідна робота щодо належного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, вжито ряд організаційних і практичних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи із зверненнями громадян.
Так, за 3 місяці поточного року відділом освіти райдержадміністрації зареєстровано 11 письмових звернень різного характеру, що у порівнянні з відповідним періодом 2012 року на 6 звернень більше. З них:
2 звернення щодо зарахування на екстернатну форму навчання ;
5 звернень від жительки м.Острог про надання копій відповідних документів;
1 звернення від завідуючої дошкільного навчального закладу щодо оформлення відповідної документації на заклад;
1 звернення про надання можливості навчатися на індивідуальній формі навчання;
1 звернення щодо скорочення ставок бібліотекарів;
1 звернення щодо звільнення від організації та проведення семінару.
Упродовж січня-березня поточного року на особистих прийомах у начальника та завідувачки навчально-методичним кабінетом відділу освіти райдержадміністрації побувало 54 громадян, що на 24 меньше у порівнянні з відповідним періодом 2012 року. Під час особистого прийому, в основному, громадяни зверталися за інформаційними довідками та з клопотаннями. Усні звернення надходили від громадян стосовно соціального захисту дітей (виплата одноразової грошової допомоги дітям-сиротам при досягненні 18 років, харчування дітей-інвалідів та дітей, які опинились в складних життєвих обставинах).
Громадянами порушувалися кадрові питання, питання організації навчально-виховного процесу, підвозу дітей, фінансово-господарської діяльності закладів, психологічного супроводу дітей з особливими потребами та їх сімей.
За результатами розгляду звернень, зареєстрованих в відділі освіти райдержадміністрації протягом І кварталу 2013 року 29 звернень вирішено позитивно, авторам 36 звернень надано відповідні (усні та письмові) роз”яснення та консультації спеціалістами відділу освіти.
Слід відзначити, що відповідна робота здійснюється загальноосвітніми, дошкільними навчальними закладам : ведуться журнали обліку прийому громадян, оновлені графіки прийому громадян посадовими особами. Керівники загальноосвітніх навчальних закладів надають до відділу освіти звіти про проведену роботу, згідно з якими невирішені питання за результатами звітного періоду відсутні.
Питання щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в відділі освіти райдержадміністрації.
Ураховуючи викладене вище пропоную:
1. Роботу відділу освіти райдержадміністрації, керівників закладів освіти району зі зверненнями громадян у І кварталі 2013 році визнати задовільною.
2. Відділу освіти райдержадміністрації, керівникам закладів освіти:
2.1. Продовжити забезпечувати реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення та особовий прийом з наданням обґрунтованої відповіді відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказу Міністерства освіти і науки України від 04 березня 2008 року № 140 із зазначеного питання, запобігаючи виникненню скарг та звернень громадян до органів вищого рівня.
2.2. Не допускати прояву формалізму, неякісного та несвоєчасного надання відповідей на звернення громадян.
2.3. Продовжувати роботу по інформуванню населення щодо графіків прийому громадян за місцем проживання посадовими особами навчального закладу, та представниками органів влади вищого рівня.
3. Керівникам закладів освіти району продовжити інформувати відділ освіти райдержадміністрації про проведену роботу щоквартально до 01 числа місяця наступного за звітний період.
Про роботу відділу освіти райдержадміністрації та керівників закладів освіти району із зверненнями громадян за 2012 рік
На виконання вимог Закону України "Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, доручення голови райдержадміністрації від 14.03.2012 № 31/01-4 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційних прав на звернення, відділом освіти райдержадміністрації протягом 2012 року проводилась відповідна робота щодо належного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, вжито ряд організаційних і практичних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи із зверненнями громадян.
Так, за звітний період відділом освіти райдержадміністрації зареєстровано 22 письмових звернень різного характеру, що у порівнянні з відповідним періодом 2012 року на 29 звернень менше. З них: 7 звернень через органи вищого рівня (районна державна адміністрація):
- 1 звернення від жительки Оженинської сільської ради,
- 2 звернення від жителя Кутянківської сільських ради,
- 3 звернення від жительки м.Острог,
- 1 звернення від жительки с.Могиляни.
Також, на адресу відділу освіти райдержадміністрації протягом 2012 року надійшло 1 звернення від адміністрації театру ляльок «Казка» м.Рівне щодо сприяння у проведенні вистав у навчально-виховних закладах району та 1 звернення від адміністрації Острозького міського товариства «Еко-друг» щодо сприяння у проведенні конкурсу.
У звітному періоді було зареєстровано: 2 звернення від жительки с.Країв, 1 – від жительки с. Милятин, 3 – від жителів м.Острога щодо вирішення конфліктних ситуацій, які виникли між керівниками, педагогічними працівниками школи, учнями та їх батьками; 2 колективних звернення - від жителів с.Волосківці і с.Бадівка щодо сприяння в організації підвозу учнів та батьків вихованців НВК «Тесівська ЗОШ І-ІІ ст. – дитячий садок» щодо придбання побутової техніки; 5 звернень від жителів району різного характеру.
Упродовж звітного періоду на особистих прийомах у начальника, заступника начальника відділу освіти райдержадміністрації було 166 громадян. Основні питання, що піднімались у зверненнях – це питання щодо працевлаштування, вирішення конфліктних ситуацій та надання соціальної допомоги.
За результатами розгляду звернень, зареєстрованих в відділі освіти райдержадміністрації протягом 2012 року 109 звернень вирішено позитивно, авторам всіх звернень надано відповідні (усні та письмові) роз”яснення.
Питання щодо роботи із зверненнями громадян щоквартально розглядалися на колегіях відділу освіти райдержадміністрації і нарадах керівників закладів освіти району та знаходяться на особистому контролі у начальника відділу освіти райдержадміністрації.
Пропозиції:
1. Роботу відділу освіти та керівників закладів освіти району щодо належного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, вжито ряд організаційних і практичних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи із зверненнями громадян вважати задовільною.
2. Відділу освіти та керівникам закладів освіти району продовжити роботу щодо реалізації громадянами конституційних прав на звернення.
3. Відзначити належну роботу щодо звернень громадян: Новородчицької ЗОШ І-ІІ ст., НВК «Милятинська ЗОШ І-ІІ ст. – дошкільний навчальний заклад», НВК «Тесівська ЗОШ І-ІІ ст.. – дошкільний навчальний заклад», НВК «Верхівська ЗОШ І-ІІ ст. – дошкільний навчальний заклад», НВК «Оженинська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)».
Головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації О.Макарук
На виконання Закону України "Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, розпорядження голови районної державної адміністрації від 26 січня 2012 року № 19, відділом освіти райдержадміністрації протягом першого півріччя 2012 року проводилась відповідна робота щодо належного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, вжито ряд організаційних і практичних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи із зверненнями громадян. Питання щодо звернення громадян розглядалися на нарадах керівників закладів освіти у березні та червні поточного року.
За І півріччя поточного року відділом освіти райдержадміністрації зареєстровано 7 письмових звернень різного характеру, що у порівнянні з відповідним періодом 2011 року на 19 звернень менше. З них:
2 колективних звернення (1 - від жителів с.Волосківці та с.Бадівка щодо організації підвозу дітей;
1 - від жителів с.Тесів щодо сприяння у придбанні морозильної камери);
1 звернення від жительки м.Острог про надання копій відповідних документів;
1 звернення від працівників театру ляльок «Казка» м.Рівне про сприяння у проведенні вистав;
3 звернення від однієї жительки с.Країв щодо вирішення конфліктної ситуації, яка виникла між керівником, педагогічними працівниками школи та її донькою.
Упродовж січня-червня поточного року на особистих прийомах у начальника, заступника, завідувачки навчально-методичним кабінетом відділу освіти райдержадміністрації побувало 158 громадян, що на 23 звернення більше у порівнянні з відповідним періодом 2011 року. Під час особистого прийому, в основному, громадяни зверталися за інформаційними довідками та з клопотаннями.
Громадянами порушувалися кадрові питання, питання організації навчально-виховного процесу, підвозу дітей, фінансово-господарської діяльності закладів, психологічного супроводу дітей з особливими потребами та їх сімей, харчування дітей-інвалідів та дітей, які опинились в складних життєвих обставинах).
За результатами розгляду звернень, зареєстрованих у відділі освіти райдержадміністрації протягом І півріччя 2012 року 43 звернень вирішено позитивно, авторам 63 звернень надано відповідні (усні та письмові) роз”яснення та консультації спеціалістами відділу освіти.
Упродовж року проведено прийоми громадян за місцем проживання.
Під час прийомів громадян поінформовано про пріоритетні напрямки розвитку освітянської галузі району, про проведення заходів щодо оптимізації мережі закладів освіти району, вивчено запити стосовно організації дошкільної освіти, роботи освітніх округів, працевлаштування.
Слід відзначити, що відповідна робота здійснюється загальноосвітніми, дошкільними навчальними закладам : ведуться журнали обліку прийому громадян, оновлені графіки прийому громадян посадовими особами. Керівники загальноосвітніх навчальних закладів надають до відділу освіти звіти про проведену роботу, згідно з якими невирішені питання за результатами звітного періоду відсутні.
Питання щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в відділі освіти райдержадміністрації.
<